חיי לילה בניו יורק, מועדוני לילה, מסעדות, ברים – המדריך שלנו לבידור בעיר ניו יורק

28 Views

למרות שהעיר הופכת לגדולה יותר ובונה את חיי הלילה שלה יותר לתיירים, ניו יורק עדיין עמוסה עד אפס מקום בשפע של חיי לילה למקומיים ולמטיילים. ניו יורק ידועה כמרכז הג'אז של עולם הג'אז מכיוון שכל הגדולים עשו את שמם כאן ומעלה, והמגיעים יודעים שזה המקום לעשות את זה. בניו יורק יש גם כמה ממועדוני הריקוד הלוהטים והאקסקלוסיביים בעולם. יש הרבה טרקלינים אז יש הרבה מקומות בניו יורק כדי למצוא מקום נוח ונעים לשבת בו, לשתות ולהאזין למוזיקה. ניו יורק פונה לכל הגילאים של חוגגים, מארחת את המגוון הרחב ביותר של קונצרטים ענקיים של מוזיקאים בעלי שם עולמי, והיא מפורסמת בעולם בזכות מועדוני הקומדיה שהקומיקאים המפורסמים ביותר בעולם מכנים בית.

הלכנו בערב שישי וחיפשנו מועדון לילה עם אווירה מגניבה ומישהו המליץ ​​על מועדון הלילה Ace of Clubs אז קפצנו למונית ואחר כך 40$ הגענו לאייס אוף קלאבס. כשנכנסנו בדלת הדברים פשוט לא נראו בסגנון שלנו. זה היה קצת רועש והמשקאות היו די יקרים. אז חזרנו למלון שלנו בחיפוש אחר משהו טוב יותר.

בדרך למלון ביקשנו מהאישה ליד השולחן להמליץ ​​על מועדון לילה והיא אמרה לנו לבדוק, אני מניח שזה איזה ספריית חיי לילה חדשה שהיתה סופר קלה. הקלדנו בניו יורק, בחרנו במועדון לילה, וזה הראה חבורה ממש על המפה. אז בחרנו את הקרוב ביותר שאמר שיש לו מבצעי שתייה, מכיוון שכבר הוצאנו כל כך הרבה על מוניות, ירדנו ונסענו אליו. כשהגענו לשם זה היה בדיוק כמו שזה נראה באתר המרושע ההוא (צפינו בכמה סיורי וידאו אז ידענו למה לצפות). נכנסנו וקיבלנו שולחן וקנינו בקבוק אווז אפור ונהנינו מאוד. הוא נקרא "הפיל הוורוד" (שם מועדון הלילה). נהנינו מאוד וחזרנו למלון שלנו להתעלף.

את היום שלמחרת בילינו לעשות דברים תיירותיים, לבדוק את שדרה 5, להסתובב בכל רחבי מנהטן, לעצור באקראי בכמה מסעדות לארוחת צהריים ועד שהלילה התגלגל היינו מותשים. החלטנו שאנחנו צריכים משהו קצת יותר שקט אז בדקנו שוב ומצאנו טרקלין קטן ומגניב בקרבת מקום והחלטנו לבדוק את זה. זה נקרא טרקלין ספיר. היה לו תפאורה ממש קלאסית, כמו מסיבה בסלון שלך. הווילונות האדומים היו נהדרים! היה שם התקליטן היפה הזה שניגן מוזיקת ​​האוס והמחירים היו סבירים מאוד. אנו ממליצים עליו בחום.

יום ראשון הגיע ורצינו לראות את משחק הכדורגל אז פתחנו בר ספורט קרוב. מצאנו את הוכחה ניו יורק ותנו לי לומר לכם, באמת שמחתי שהלכנו לשם. הייתה לה טלוויזיה ענקית ואני מדבר באורך של 8 רגל — הטלוויזיה הזו לא הייתה בדיחה. לבר היו רצפות עץ וקירות ארגמן. היו להם כמה מבצעי בירה נהדרים באותו היום, אז היה לנו מזל. הזמנו קצת אוכל ולגמנו מהמשקאות שלנו ונהנים מהיום האחרון בניו יורק.

לפני שעזבנו את העיר סופית הספקנו לעצור בבר ג'אז שנקרא "הנוט הכחול". זה היה אחד מבארי הג'אז הטובים ביותר שהייתי בהם בעולם ולכל חובבי הג'אז, אני ממליץ עליו בחום. זה היה בערך בחצי קיבולת או יותר אבל לא צפוף מדי, מעוצב להפליא והמוזיקאים המופיעים הוציאו את דעתנו!

לסיכום, לעיר ניו יורק יש מבחר רחב מאוד של אפשרויות בידור להציע. בפעם הבאה שנלך, נבדוק את האופרה וברודווי וניתן לך את ההמלצות שלנו שם.

עבוד קשה, חגיגות חזק יותר וחזור הביתה בשלום.